בוז'י, שלי ואבישי - הגיעה עת המעשים

Thank you for rating this article.

בחודשים האחרונים אתם עוברים את הארץ לאורכה ולרוחבה, נפגשים עם פעילי המפלגה ותומכיה ומסבירים לנו, כל אחד בדרכו, כי אתם העתיד של המפלגה.

כל אחד מכם מסביר שמצב המפלגה רע בגלל העדר מנהיגות, אתם מסבירים שחובה לחזור אל הערכים, לחזק את המוסדות, להגביר את השקיפות, לחזור אל הקהלים המסורתיים ולצרף קהלים חדשים – צעירים, עולים חדשים, המגזר הערבי ואחרים.

הכל סיסמאות הנשמעות כמו תקליט שבור והן חוזרות ומושמעות לא רק על ידכם אלא בפי כל דובר בקשר עם המפלגה (שרים, חברי כנסת, חוגים רעיוניים, צוות התחדשות וכל חברה וחבר).

מנהיגות אינה רק רטוריקה ויכולת שכנוע (ובשני אלה ברק מצוין), היא אפילו לא רק היכולת לסחוף אחריכם אנשים; מנהיגות היא היכולת לקבל החלטות אמיצות ולהוביל מהלכים. מנהיגות היא גם היכולת לוותר על אינטרסים פרטיים לטובת הכלל.

מי שמקשיב היום הן להנהגת המפלגה, שרים וחברי כנסת, והן לשטח, שומע חוסר שביעות רצון עז מהמצב הפנים מפלגתי. הסכסוכים הגלויים - כמו ההכרזות שלכם על רצונכם להנהיג את המפלגה - והסכסוכים הנסתרים - כמו מאבקי הכוחות בין אהוד ברק ושירי ויצמן כנגד דני אלימלך וכנגד נכסי בית ברל - מזעזעים את כלל חברי המפלגה.

בכירים נוספים במפלגה קצו במצבה, שלום שמחון (שרוצה לעזוב לטובת הקק"ל), פואד בן אליעזר (שבשיחות סגורות מביע כעס על ברק), מתן וילנאי (שמדבר על אפשרויות איחוד עם קדימה), ואחרים.

זה הזמן של כל אחד ואחת מכם להפגין מנהיגות, זה הזמן שלכם לדעת לוותר על האגו לאחד כוחות ולפעול במשותף. עליכם לפעול (איסוף חתימות) לכינוס ועידה בה תתוקן חוקת המפלגה באופן שיקבע לוח זמנים ברור וסביר לקיום בחירות ליושב ראש המפלגה.

מנהיג אינו רץ מרתון בודד אלא מנהל צוות הסוחף את כל הצוות לפעולה משותפת בכיוון אליו הוא רוצה להוביל. אם לא תדעו לעבוד כמו צוות, לאחד כוחות ולפעול במשותף במטרה ברורה, בהירה ופשוטה זו, איך נוכל להאמין שמי מכם יוכל להנהיג את המפלגה?

לכן אנו, חברי מפלגת העבודה ותומכיה קוראים לכם להפגין מנהיגות, לאחד כוחות, וביחד, להביא לתיקון החוקה והקדמת מועד הבחירות לתפקיד יושב ראש המפלגה.

אילן שפירא,

חבר מפלגה, ירושלים

לחתימה על העצומה כנסו אל http://www.atzuma.co.il/itistime/

"התורה ניתנה לישראל, ולא ישראל — לתורה; בלי ישראל אין תורה, בלי ישראל אין מדינה, ואהבת ישראל קודמת לכל"
דוד בן-גוריון, 17.10.1950

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי