עדכון חודשי אוגוסט בסיעת העבודה בהסתדרות

Thank you for rating this article.

לכבוד חברי סיעת העבודה, עידכון חודשי בסיעת העבודה בהסתדרות

משבר הקורונה ממשיך להשפיע על המדינה כולה, על ההסתדרות וכמובן גם עלינו כסיעה, לנגד עינינו אנחנו רואים כמובן את "הועידה הרעיונית השנתית" ואנחנו את מקיימים את הועידה במלון "לייק האוס" שבטבריה בתאריך 27-28-29 (חמישי- שבת) באוגוסט 2020. אנחנו מתעדכנים חדשות לבקרים בהתפתחויות ובהנחיות החדשות ואם לא יהיה שינוי של הרגע האחרון אנחנו נקיים את הועידה כמובן בהתאם להנחיות שיינתנו לאותו סוף השבוע.

שינוי אחד שכבר אני יכול לשתף אתכם שבעקבות ההגבלות על כמות הנוסעים שיכולים לנסועה באוטובוס אנחנו נאלצים לוותר על הסיור ברמת הגולן עם גיבור ישראל תא"ל אביגדור קהלני, עם זאת בשום פנים ואופן לא נוותר על האפשרות להיפגש עם אביגדור ולכן במקום סיור ברמת הגולן נזכה לשמוע את ההרצאה של אביגדור קהלני באולם הכינוסים במלון ובהתאם להנחיות.

לשמחתנו לאחר סבב טלפוני שעשינו בשבוע שעבר רוב החברות והחברים יגיעו לוועידה הרעיונית ואנחנו כבר מחכים ומתרגשים לקראת האפשרות להתראות. בנוגע לחברים שביטלו את השתתפותם
אנו נוקטים בפעולה מורכבת מול חברת ארקיע על מנת לקבל את הכספים ולהעבירם למלון, אני מתחייב שנעשה הכול על מנת שהכספים יוחזרו בהקדם.

כל העת אחזור ואזכיר שמשימה חשובה של כולנו היא לפקוד חברות וחברים נוספים לסיעה, ספר הבוחרים ייסגר בקרוב וחשוב לזכור שכחברים בסיעה יש לנו גם חובות ולו רק זכויות.

אצלנו באגף אני שמח לעדכן שהתחלנו הרשמה לתכנית 'מנהיגות בעבודה' של סיעת העבודה בהסתדרות בשיתוף מפלגת העבודה. סיעת העבודה בהסתדרות שמה לה למטרה לפתח מנהיגות ערכית במקום העבודה. הנרשמים לתכנית יקבלו כלים מעשיים ורעיוניים אשר יעזרו לכם לרתום עובדים להתמודדות על מקום בוועד, כיצד להתכונן ליום בחירות ואיך לבנות מטה בחירות יעיל ועוד. ילמדו על ההסתדרות ותנועת העבודה, וישתתפו בסדנאות פרקטיים שיעזרו לכם להניע מתנדבים, לגייס פעילים, לנהל מערכת בחירות במקום העבודה. התכנית תכלול 15 מפגשים שבועיים סה"כ ובנוסף נקיים שני ימי סיור במשרדי ממשלה ומקומות עבודה מאורגנים, המפגשים יכללו הרצאות וסדנאות של מומחים מהשטח והאקדמיה.

כאן בהסתדרות אני ממשיך לתמוך ולתת גיבוי לידידי יו"ר ההסתדרות ארנון בן דוד בכל הנושאים שעל סדר היום בתקופה קשה זו, ההסתדרות לא תיתן את ידה לפגוע לנצל את המצב הקשה במשק על מנת לפגוע בעובדים. אנחנו כהנהגת ההסתדרות נעמוד כחומה בצורה בכל מקום כשנדרש.

אחד המהלכים החשובים ביותר שעשינו כאן, הוא הקמת המיזם "פורום העצמאים" מבית ההסתדרות. תפקיד המיזם הוא להעניק רשת ביטחון סוציאלי לכלל העצמאים במדינת ישראל. בחודשים האחרונים למדו כאן בהסתדרות את הצרכים של העצמאים ואת האפשרויות לשיתופי פעולה עתידיים. ובתוך כך, יו"ר ההסתדרות הקצה סכום ראשוני בסך מיליון שקל לטובת הקמתה של קרן סיוע לעצמאים שהחלה לפעול לפני כשבועיים. מאז שנפתחה הקרן, ההסתדרות חילקה אלפי סלי מזון לעצמאים ומשפחותיהם שנקלעו למצוקה. באמנת ההקמה של פורום העצמאים, נכתב כי ההסתדרות רואה בביטחון הסוציאלי זכות יסוד בסיסית לכלל העובדים בישראל, עצמאים ושכירים כאחד. לאור זאת, ההסתדרות תחתור ליישם את עקרון השוויון והצדק למען כולם.

להוסיף מאבק עובדים סוציאלים לפני עצמאים.

ההסתדרות הסכימה לעבודה מהבית (לנסח את מה שכתוב) ההסתדרות לא תאפשר מתכונת חלת במתעונת של הגל הראשון ותפעל לממש את המודל הגרמני. ההסתדרות פועלת על מנת למנוע קיצוץ בקרנות הפנסיה שלהגימלאים. יו"ר ההסתדרות עושה מאמץ למנוע את קריסת אל על.

לכל שאלה בנושא התכנית או בכלל אתם מוזמנים להיות בקשר עם רכז הסיעה דורון פז בטלפון 052-5017096 או במייל This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., מזכיר שניתן תמיד לקבוע ולהיפגש איתי בתיאום אורה 03-6921495.

שערי ההסתדרות ינעלו ב 12 לאוגוסט והעבודה בהסתדרות תהיה במתכונת מצומצמת עם זאת אנחנו כל העת ממשיכים בהכנות לוועידה.

בימים הקרובים נשלח אליכם בדואר או בחלוקה לוח שנה שנת 2020 עם תמונות מאירועים. תשמרו על בריאותכם!

בברכה,
פיני קבלו
סגן יו" ר ההסתדרות ויו"ר סיעת העבודה בהסתדרות

===

מעמוד הפייסבוק של סיעת העבודה בהסתדרות

"צריך להיות אדם שכל הזמן פועל למשהו ואני אומר אתה תמיד גדול כגודל העניין שאתה משרת ואתה נהייה קטן אם אתה משרת רק את עצמך"
שמעון פרס, ראיון ב-YNET יולי 2005

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי