נועה חסידוב מונתה ליו"ר בפועל של המשמרת הצעירה

Thank you for rating this article.

המשמרת הצעירה של מפלגת העבודה – גוף הצעירים הגדול והמשפיע בישראל – מתחיל פרק חדש עם יושבת ראש חדשה והנהגה חדשה ומצויינת.

הנהלת המפלגה הציעה לועידת המפלגה למנות את נועה חסידוב כיו״ר המשמרת הצעירה בפועל.נועה יוצאת לדרך חשובה של הובלת הדור הצעיר, העתיד שלנו, ורתימתו לערכים ולפעולה.
המשמרת הצעירה שלנו מורכבת מצעירים מכל רחבי הארץ ושכבות האוכלוסייה, ומשלבת בין עשייה ופעילות לתפיסת עולם וערכים.

נועה חסידובלמשמרת הצעירה שלנו סניפים בכל היישובים והמחוזות בארץ ותאים סטודנטיאלים במוסדות האקדמים – שם הם מובילים מאבקים חשובים ומוסיפים לידע האקדמי שלהם ידע ערכי ומשמעותי, סמינרים בהם מתמקדים בסוגיות הכי בוערות ומשפיעות יחד עם חברים שונים אבל עם ערכים זהים, וכמובן גם היציאה לשטח – הפגנות, פעילויות מחאה, עצומות – כל דבר שמביא שינוי ומקדם אותנו אל עבר חברה צודקת ושוויונית יותר – הצעירים של מפלגת העבודה שם.

עברנו על ערכי מפלגת העבודה וניסינו למצוא משהו שיושבת הראש החדשה שלנו, נועה חסידוב, עוד לא לקחה בו חלק – האמת? לא מצאנו, הנה כמה דברים רק על קצה המזלג: קידום שילובם של עולים חדשים בחברה הישראלית - שירתה במחווה אלון שם פיקדה על עולים חדשים. כלכלה אנושית והעסקה הוגנת - ממובילות המאבק להעסקה ישירה של עובדות הניקיון באוניברסיטת בן גוריון. סולידריות חברתית - עובדת בדירת חירום לנשים במעגל הזנות ועבדה עם נוער בסיכון.

יו''רית ראויה נוספת למשמרת הצעירה, שממשיכה דורות של יושבי ראש שעשו גדולות ונוצרות, בוגרת המכינות והסמינרים שלנו, תנהל את המשמרת החיה והבועטת של גוף הצעירים הגדול בישראל.

בהצלחה נועה אנחנו יודעים שיחד איתך נמשיך ונצעד קדימה.

===

מעמוד הפייסבוק של מפלגת העבודה

"גוש אמונים היא סרטן לרקמה הדמוקרטית של מדינת ישראל. תופעה של גוף שלוקח את החוק לידיים. מעטים המקרים בתולדות היהדות, שחבורה פרועה שכזאת נוטלת לעצמה מנדט בשם שמים, ופורצת אל הרחובות בגסות רוח להטיל אימה וטרור. התביישתי שאנחנו יכולים להידרדר לשפל כזה"
יצחק רבין, פנקס שירות, 1976

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין 2016 - תזכור

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי