בקשת יו"ר העבודה מיכאלי לתמוך בהצעות למושב הועידה ה-10 ב-12/8/21

Thank you for rating this article.

באתי לדבר אתכם על הועידה הקרובה שלנו.

הועידה שבה נהפוך את מפלגת העבודה לעוד יותר דמוקרטית ועוד יותר שווה ועוד יותר עדכנית ועוד יותר מגניבה.

שמעתי שאומרים שזה בא לחסל את הדמוקרטיה במפלגת העבודה - הפוך גוטה, הפוך.

זוכרות וזוכרים איך מאז רבין מאז 1992 כל החברות והחברים, הם הגוף שבוחר את הנציגות והנציגים שלנו לכנסת? אז לפני הבחירות האחרונות ניסו לקחת לחברות ולחברים את הזכות הזאת. היינו צריכות להגיע עד בית המשפט העליון, כדי להחזיר לחברות ולחברים את זכות הבחירה של הרשימה לכנסת ושל היושבת או היושב ראש. התיקון שנצביע עליו בועידה הזו, יתקן את החוקה ככה, שאי אפשר יהיה לקחת את הזכות הזאת יותר. וכל פעם מחדש, כל החברות והחברים יבחרו את הנציגות והנציגים לכנסת והיו"ר. בכל פעם מחדש.

"מליאת החברות והחברים", זה הגוף שאנחנו נשיק בועידה הזאת. מליאת כל חברות וחברי מפלגת העבודה, בתור הגוף שבוחר את הציבור שלו לכנסת. יותר דמוקרטי, יותר חזק, יותר רציני. יותר נבטיח, שמפלגת העבודה, היא המפלגה הכי דמוקרטית במדינת ישראל.

חוץ מזה, נצביע גם על העניין הזה של השיויון המגדרי. כן, כן, זה שברשימה לכנסת הוא כבר מובן מאליו. אבל צריך שיהיה בכל מוסדות המפלגה. ולכן אנחנו נצביע להרכב מאוזן ושיוויוני של הוועידה שלנו. שגם בה יהיה - חצי חצי. נשים גברים. בנות ובני אדם.

דבר אחרון שנצביע עליו, הוא הוועידה הדיגיטלית הזאת - זאת שאנחנו עושות ועושים עכשיו. משום שככל שאני מתגעגעת לראות אתכן ואתכם, לפגוש אתכן ואתכם, לחבק, ללחוץ ידיים, זה לא מסתייע כרגע. קורונה, דלתא, כל הדברים האלה שמונעים מאיתנו להיפגש בהמונינו. עד שנוכל לשוב ולהיפגש, אנחנו נמשיך לעשות את ההתוועדות הדיגיטלית הזאת. העדכנית, שאף מפלגה לא עדיין עושה.

אז בואו ונצביע בעד. בואו נהפוך את המפלגה שלנו לעוד יותר חזקה, עוד יותר דמוקרטית, עוד יותר שווה.

ועד שניפגש שוב, גם הפקקים אני מאמינה יהיו במצב טוב יותר.

מפלגת העבודה, שהיא חלק כל כך משמעותי מממשלת השיוני הזאת, חייבת להמשיך לגדול ולהתחזק, כדי שתוכל לחזור ולקחת, את המקום החשוב שלה במדינת ישראל. להחזיר את המרכז שמאל לשלטון. באמת.

זה יהיה השינוי הגדול, וזה עלינו.

בהצלחה לנו.

"התנ"ך הוא המנדט שלנו. התנך שנכתב על ידינו בשפתנו העברית ובארץ הזאת עצמה הוא־הוא המנדט שלנו"
דוד בן גוריון, מתוך עדותו בוועדת פיל 1937

הרשמה לעדכונים

מאז 2004

כבר מעל 19 שנה, הבמה-הרעיונית היא כיכר העיר היחידה עבור חברי מפלגת העבודה.
יצחק רבין - 2014 C

התחברות

לפרסום מאמרים

אחד במאי